1بدهی خلافی را پرداخت کردهام، اما آن بدهی را نشان میدهد. آیا پرداخت مشکلی داشته؟
به اطلاع میرساند که اگر پرداخت شما موفق شده باشد، رسید تراکنش برای شما صادر میشود و بلافاصله نمایش داده میشود. همچنین از طریق بخش گزارشها در هر زمان میتوانید رسید پرداخت را ببینید اما گاهی برای برخی از افراد که اقدام به پرداخت خلافی میکنند، درصورتی که در همان لحظه دوباره استعلام بدهی گرفته شود، بدهی همچنان نمایش داده میشود. دلیل آن اینست که سامانههای پلیس راهور گاهی با تاخیر چندساعته تا چند روزه، به روزرسانی میشوند و با توجه به اینکه ست نیز مستقیما به سامانههای پلیس راهور متصل میشود آن بدهی موقتا نمایش داده میشود.
به کاربرانی که بدهی را پرداخت میکنند، ست این اطمینان میدهد که پرداخت موفق بوده و بلافاصله مبلغ به پلیس راهور انتقال داده شده است و آن را تضمین میکند.
2آیا برای استفاده از خدمات ست، حساب بانکی خاصی مورد نیاز است؟
خیر، برای استفاده از خدمات اپلیکیشن ست، حساب بانکی خاصی مورد نیاز نیست و با هر کارت بانکی، میتوانید از خدمات پرداخت اپلیکیشن ست بهرهمند شوید.
3چگونه میتوان گزارش تراکنشهای انجامشده را مشاهده کرد؟
با مراجعه به بخش گزارشها و تعیین فیلترهای زمان و نوع تراکنش، میتوانید گزارشهای مربوط به تراکنشها را مشاهده کنید.
4آیا میتوان کیف پول را به اندازه دلخواه شارژ کرد؟
درنظر داشته باشید که موجودی کیف پول، حداکثر 500,000 تومان میتواند باشد و در این شرایط، به هر میزان و به تعداد دلخواه میتوانید موجودی کیف پول خود را شارژ، مصرف و دوباره شارژ کنید.
5آیا موجودی کیف پول برای همه خدمات، قابل استفاده است؟
موجودی کیف پول ست برای همه خدمات قابل استفاده است. درصورتی که در پرداخت "خلافی خودرو و موتور" با موجودی اعتبار کیف پول به مشکلی برخوردید، برنامه را به آخرین نسخه به روزرسانی کنید.
6آیا میتوان موجودی کیف پول را به حساب بانکی برگشت داد؟ در چه مدت زمانی انتقال صورت خواهد گرفت؟
بله، در هر زمان شما میتوانید از طریق گزینه انتقال به حساب در بخش کیف پول، موجودی کیف پول را به حساب بانکی خود برگشت بزنید. انتقال وجه از طریق چرخه پرداخت بانکی پایا انجام خواهد شد و لذا بسته به زمانی از روز که شما درخواست خود را در برنامه ست ثبت میکنید بصورت اتوماتیک در طی حداکثر 24 ساعت کاری (روزهای غیر تعطیل) انتقال وجه به حساب بانکی مقصد، صورت خواهد گرفت.