راهنمای درخواست پشتیبانی

 
 

کاربر گرامی ست
به منظور رفع هرچه سریع‌تر مشکلات، لطفا در ابتدا بخش پرسش‌های پرتکرار را بررسی نمایید و در صورتی‌که اطلاعات کافی را در آن بخش مشاهده نکردید، پیام خود را در فرم زیرین ثبت کنید تا تیم پشتیبانی ست در کوتاه‌ترین زمان با شما تماس بگیرند.
همچنین می‌توانید با لمس دکمه تماس با پشتیبانی، در ساعات اداری با تیم پشتیبانی گفتگو کنید.

 
1در استفاده از سرویس استعلام بدهی و پرداخت عوارض آزادراهی مشکلی وجود دارد؟
بله، به دلیل مشکلات سامانه‌های شرکت سپندار (توسعه دهنده خدمات پرداخت الکترونیک عوارض آزادراهی) در حال حاضر این امکان دردسترس نیست. تیم پشتیبانی ست تا زمان رفع مشکل، پیگیر موضوع است و از طریق برنامه ست، اطلاع‌رسانی صورت خواهد گرفت.
2آیا برای استفاده از خدمات ست، حساب بانکی خاصی مورد نیاز است؟
خیر، برای استفاده از خدمات اپلیکیشن ست، حساب بانکی خاصی مورد نیاز نیست و با هر کارت بانکی، می‌توانید از خدمات پرداخت اپلیکیشن ست بهره‌مند شوید.
3چگونه می‌توان گزارش تراکنش‌های انجام‌شده را مشاهده کرد؟
با مراجعه به بخش گزارش‌ها و تعیین فیلترهای زمان و نوع تراکنش، می‌توانید گزارش‌های مربوط به تراکنش‌ها را مشاهده کنید.
4آیا می‌توان کیف پول را به اندازه دلخواه شارژ کرد؟
درنظر داشته باشید که موجودی کیف پول، حداکثر 500,000 تومان می‌تواند باشد و در این شرایط، به هر میزان و به تعداد دلخواه می‌توانید موجودی کیف پول خود را شارژ، مصرف و دوباره شارژ کنید.
5آیا موجودی کیف پول برای همه خدمات، قابل استفاده است؟
موجودی کیف پول ست برای همه خدمات به جز قابل استفاده است. درصورتی که در پرداخت "خلافی خودرو و موتور" با موجودی اعتبار کیف پول به مشکلی برخوردید، برنامه را به آخرین نسخه به روزرسانی کنید.
6آیا می‌توان موجودی کیف پول را به حساب بانکی برگشت داد؟ در چه مدت زمانی انتقال صورت خواهد گرفت؟
بله، در هر زمان شما می‌توانید از طریق گزینه انتقال به حساب در بخش کیف پول، موجودی کیف پول را به حساب بانکی خود برگشت بزنید. انتقال وجه از طریق چرخه پرداخت بانکی پایا انجام خواهد شد و لذا بسته به زمانی از روز که شما درخواست خود را در برنامه ست ثبت می‌کنید بصورت اتوماتیک در طی حداکثر 24 ساعت کاری (روزهای غیر تعطیل) انتقال وجه به حساب بانکی مقصد، صورت خواهد گرفت.